20 Aralık 2016 Salı

Lanetlemekten Bıktık




Ve ben bıkmıştım terörü lanetlemekten… Tek yapabildiğim şeyin terörü lanetlemek olmasından bıkmıştım, bıkmıştık.
 Bıkmıştım evladını kaybeden annelerin gözyaşlarını düşünmekten. Babasız kalan çocukları artık düşünmüyorum. Neden mi? Ölen gencecik vatan evlatları baba olmayı değil, şehit olmayı tadıyor da ondan. Ah bir bilseniz onların ne gelecek umutları vardı, kim bilir kaçının gönlünde evine döndüğünde sevdiği kızı almak vardı, çocuklarına koyacağı isimler kim bilir nasıl hayaliydi. Belki anasına babasına hayırlı evlat olmaktı gayesi belki onları rahat ettirmekti yaşlandıklarında. Kim bilir neler bekliyor olacaktı onları ömür dediğimiz sayılı günlerde. Gelmedi o günler….
Ah benim umut dolu, huzur kokulu ülkem! Ne ara bu kadar acımasız oldun, ne ara bu kadar kini, öfkesi gözünü karartmış insanları toprağında barındırır oldun? Her karışında şehit kanı var, her karışında sana sevdalı yürekler. Ah benim güzel ülkem, canım ülkem, canımın cananı ülkem…
Elimizi vicdanımıza koyalım kaç gün yas tutacağız üç, beş, yedi... Ateşin düştüğü yeri yaktığı gerçeğini hatırlayalım lütfen.  Alışmayalım, tepkisiz kalmayalım, kabullenmeyelim.
Süreli yas tutup güne devam etmeyelim, elimizden ne gelir ki demeyelim. Bu olayların son bulması için bizde payımıza düşeni, elimizden gelenden fazlasını yapmaya çalışalım. Elim gitmiyor daha fazlasını yazmaya, yüreğim acıyor…. SON terörü lanetleyen yazımın olması umudumla!



0 yorum:

Yorum Gönder